Publicerat torsdag 08 dec 2022, 09:30

Kristian Pamp ny förvaltningschef på Fastighets AB Stenvalvet (publ)

Stenvalvet har rekryterat Kristian Pamp som ny förvaltningschef och medlem i ledningsgruppen. Han tillträder sin anställning den 18 januari 2023.

För att möta framtidens behov kommer Stenvalvet arbeta aktivt med att bli ännu vassare på förvaltning med fokus på kund likväl som teknik och hållbarhet. Kristian Pamp har anställts för att leda arbetet. Kristian är civilingenjör samhällsbyggnad och har lång fastighetserfarenhet med ett särskilt intresse för förvaltning och verksamhetsutveckling. Senast kommer han från Stendörren där han har haft rollen som regionchef.

”Förvaltningen är kärnan i det vi gör och i de nya marknadsförutsättningar som råder blir den här delen av verksamheten viktigare än någonsin, säger Maria Lidström", VD på Stenvalvet. ”Kristian har en kompetens och personlighet som kommer att stärka oss i vårt arbete med att skapa långsiktig stabil lönsamhet.”

”För mig är det viktigt att vara nära kunden för att bygga starka relationer och göra goda affärer. Intresse och förståelse för kundens behov är nyckeln till att hitta de bästa lösningarna för bägge parter. Jag ser fram emot att ansluta till Stenvalvet och bidra med min kunskap och erfarenhet i arbetet framåt”, säger Kristian Pamp som börjar på Stenvalvet i januari.

Kristian kommer att ingå i ledningsgruppen.

Maria Lidström, VD, 070 – 678 06 98,
maria.lidstrom@stenvalvet.se
Minette Öhman, Marknads- och kommunikationschef, 0708 – 399 501, minette.ohman@stenvalvet.se